Originiea Steagului Tricolor-Arheologie

ARHEOLOGIE  PALEOCREŞTINĂ STEAGUL ROMÂNIEI.

·       DINOGEŢIA  SCURT ISTORIC AL CETĂŢII
·       STEAGUL EKLESIEI DINOGETIA –OBIECT ARHEOLOGIC

·       TALES  ŞAL DE RUGĂCIUNE   PALEOCREŞTIN –OBIECT ARHEOLOGIC
·       ACOPERĂMÂNT EVANGHELIAR .OVIECT ARHEOLOGIC
·       PATRAFIROS-OBIECT ARHEOLOGIC DINOGETIA

·    







   











Apostolul Andrei era evreu, ucenicii lui erau evrei,aramei şi greci.  Excepţie prinţul geto-scit Attalos Ortis din tripul Gepii Corbis  (Sciţia Minor-Dobrogea)
Episcopul şi pastorul dinogeţiei Pakos  Dima şi  Aristofan  Zagos, (Aristofan fiiind şi ucenicul Apostolului Andrei. Şi ucenicii săi  Şelum, Iehonia  şi Mathai (mucenicul ) Care au ajuns  cu Apostolul Andrei  în Dobrogea ,  împreună cu el sau  la scurt timp din Efes şi Ahia
Unor străini  lise datorează TRICOLORUL şi credinţei  aduse de ei în TÂMPLARUL NAZARITEAN ,în pace,iertare,frăţie şi convieţuire fără eliminare reciprocă.Până la ei,  dacii nu  stăteau împreună cu geţii fără o bătaie bună îi şi acuzau de FAVORIZEA  ROMEI (IUBITORI DE VIAŢĂ ROMANĂ)  o formă  ma blândă a cuvântului TRĂDARE.Geţii au fost ceea’ce  Istoria  numeşte  azi dacii-romanizaţi(pacificaţi). Tracii nu suportau grecii , urau de moarte  aveau  chiar un cult rasist de exterminare a celţilor şi sarmaţilor   cu care  DACII  erau aliaţi şi se amestecară prin căsătorii mixte. Având un Senat COMUN şi o ARMATĂ COMUNĂ. Care a luptat să apre Sarmisegetuza –Regia.Dacii aveau  şi ei o formă de rasim  naţionalist  de   genul „Moldovean puturos,beţiv hoţ „  dar  în varianta subdunăreană  „TRAC BEŢIV,CRIMINAL,NARCOMAN; şi PUTUROS şi LENEŞ!”
 Prin credinţa adusă de Andrei au reînviat învăţăturile lui Zamolxes   şi  mai mult în Iisus  au fost împăcaţi toţi fiind condiţia de a avea parte de MÂNTUIRE şi IERTARE DE PĂCATE şi VIAŢĂ VEŞNICĂ:
Dacii  şi sciţii se înţelegeau de minune,ambele tabere  se urau de moarte cu tracii şi marcomanii. În  Adunarea Capelei (Bazilicii din Dinogeţia cele trei neamuri  şi cele trei culori   au stat împreună    în faţa bazinului botezului(Baptizier)  şi pe hainele  evreilor, aramaeilor  veniţi ca episcopi,pastori,preoţi şi prezbiteri împreună cu Apostolul Andrei









Originea steagului României moderne îşi are originea  clară în steagurile şi culorile  a douăi naţiuni alite şi împreună locuitoare, împreună cu dacii.  Steagul Daciei era galben cel puţin aşa apare  pe Dragonil Dacic pe COLUMNA TRAIANA din Roma . Este posibil să fi fost  auriu. Simbol al slavei şi al bogăţiilor  ,dar şi al grânelor. Dar şi simbolul morţii
Dacii în timpul bătăliei  asemeni celţilor  se dezbrăcau de veşminte şi se vopseau în galben-ocru c asă transmită inamicilor un mesaj clar. Din clipa când au luat maceta (daca) în mână  au ştiut unde pleacă şi ce păţesc…. În mod responsabil dacii se considerau deja morţi  dar vii  prin Gebeleisis în spirtul lui Zamolxes.  Galbenul  culoarea cadavrelor şi a trupurilor moarte ,era mesajul că acest  final biologic de repaus definitiv şi violent ,crunt şi crud îi aşteptă pe toţi cei care au atacat Dacia şi  familiile lor. După victorie Dacii  ăşi vospeseau  trupurile cu piatră de var albastră. Culoarea cerului , simblizând clar ai cui sânt  şi cine le-a dăruit  victoria, tăria în trupuri şi rezistenţa la durerile cumplite ale rănilor din luptă.



Steagul oficial al Romei era roşu  cu un vultur imperial(o acvilă)

Steagul coloniilor Greceşti  de pe Dunăre (Donaris_Danubius) şi al Dobrogei (Siţia Minor),era  Albastru
   
 După cucerirea romană a Daciei, LEGIUNEA GEMINA FLAVIA    _unitate republicană senatorială   auxiliară (formată din băştinaşii cuceriţi) purtau  oficial  în luptă tricolorul pe care scria GEMINI AUX_ XVIII. Precizare aproape toată legiunea  era formată din persoane   mesianice  de religie paleo-creştină(iudeo_creştină)


 La fel  Episcopatul DINOGEŢIEI ,  şi a  Basilici DINOSSAROS ( Şopărla Mare)  Denumire care o purta şi Insula Şerpilor . Ismos DINOSSAROS, întemeiată de Apostolul Filip,  şi Întărită duhovniceşte şi lărgită de Apostolul Andrei ,prin numărul celor ce  credeau că Isus _Tâmplarul  din Iudeea, este MÂNTUITORUL. În Acestă Basílica  flutura  steagul tricolor, lucru consemnat de greci.

SIngurul loc  unde un  urlă lupul pelasgilor  din Sciţia (Tracoioni sciton), este   local  nebunilor  , acea sectă ce se închină unui CADAVRU CRUCIFICAT. Zeului_tâmplar .Întinderea accésit epidemia posedante  închinarea la cadáver putrefacte în  Dinogeţia  cuprinde aspectul comic, dacă în Elada îl expune zilnic pe cel tragic.   Aceştia   au pus   flamurile şi stindardul  regiunilor  barbare  Dakoi-Pelasgon   Felix_Romeon  şi    a  coloniilor Eladei din Pont,  pentru o bună primire şi  acceptare  fără ostilitate a epidemia dinlăuntru lor.  Între crdinţa dinainte care era o  nebunie.    Un zeu slujit de spirite femei  [(Bendis_Atena barbară)  şi spiritul Dokia şi Gaia ]  şi un Profet zurliu    un fanatic ce îi învăţa nebuia în forma ei logică şi expusă militar ;şi înlocuirea lui cu un Templar mort, mirare un-i: nici pagubă , nici  jale în Elada şi Acrópolis “ ANALE EUXINOX cap VIII_parag XII _ MARCONI din TOMIS.

 Prima oară, steagul României, nu a apărut în România. Mai multe popoare antice  inclisiv egiptenii foloseau  tricolorul ca  steag a lui Ra (Re)  şi esenţă a curcubeului, a luminii cereşti.  Sau naţiunea Maya care şi astăzi are tricolorul în faţa unui truing alb.

În  Dacia antică şi nu este  o speculaţie, nu este nici măcar părerea mea , ci ve-ţi vedea cu dovezi arheologice ,  steagul României Roşu–Galben -Albastru    îşi are originea în paleocreştinism ,în strictă legătură cu mesianicii aramei şi greci  şi cu primii creştini băştinaşi din colonia Dinogeţia  de la Mare  din Sciţia Minor de la Pontul Euxin.
 Vă reamintesc  că  steagul Greciei,steagul antic  al Greciei  Insulare şi Coloniale era albastru, al Daciei era Galben şi al Romei era roşu. În altarul bazilicii   sau descoperit   textile  ţesute cu  roşu  galben şi albastru.  Dar asta nu este totul  trei  ţesături   care aveau nume cusute sau scrise cu cărbune şi tuş conţinând nume a unor creştini din cele trei zone  Dacia –Romană ,Dacia –Liberă şi Zona Greciască Colonială  şi care alcătuiau se pare împreună  Biserica din  Dinogeţia    aceste  trei  materiale  au fost cusute împreună şi aşezate în altar   împreună cu oasele martirilor. Se pare că   martirii  erau originari din Dacia –Romană (Tracică)  care şi înaintea de cucerirea ei din 102-107 .e.n era puternic infulenţată de Roma , în cultură,comerţ,meşteşuguri şi chiar lincvistic şi în obiceiuri şi îmbrăcăminte.  Daci şi daco-celţi  sau sarmaţi din Dacia liberă   şi  Sciţi din Moesia Phoenix şi Sciţia Minor  sau Grecia Colonială  Dunăreană-Euxinixă(Maritimă).

DINOGEŢIA  SCURT ISTORIC AL CETĂŢII



Cetatea Grecească Dinogeţia.


PLANUL CETĂŢII DINOGEŢIA GRAVĂN

ARHEOLOGIE  PALEOCREŞTINĂ STEAGUL ROMÂNIEI.


Dinogetia a fost o așezare geto-dacică, apoi fortăreață romană, menționată de Ptolemeu (Geogr., III, 8, 2, 10, 1) pe malul stîng al Dunării, la vărsarea Siretului (pe teritoriul actualei localități Garvăn, la 11 km de orașul Galați). It. Ant. (225, 5) o atestă pe malul drept, între Arrubium și Noviodunum.
S-au găsit mai multe cărămizi cu ștampila legiunii I Iovia Scythica și în apropierea cetății, un cuptor de ars țiglă datat cu monede de la Dioclețian și Maximian. Cărămizi cu ștampila legiunii a V-a Macedonica, Cohorta I Cilicum, Cohorta a II-a Mattiacorum și Classis Flavia Moesica, numeroase fragmente ceramice și monede din sec. I — III d.C. confirmă existența unei fortărețe romane la „Bisericuța” și înainte de Dioclețian, dar ruinele ei n-au fost identificate.
În sec. IV au fost înălțate în interiorul cetății refăcute de Dioclețian mai multe construcții, dintre care au fost dezvelite prin săpături arheologice ruinele presupusului „praetorium”, ale unei basilici, ale casei („domus”) unui aristocrat ș.a., iar în exterior, la cca 100 m NE de incintă, în marginea gârlei Lățimea, ruinele unor terme. Cetatea, împreună cu bazilica și alte clădiri din interior, au fost refăcute în timpul lui Anastasius și Iustinian.
Un număr destul de mare de cărămizi, unele descoperite în pavajul superior al bazilicii, poartă ștampila cu numele împăratului Anastasius, câteodată însoțit de numele Altina, de unde foarte probabil erau aduse. Pe o balanță de bronz se află înscris numele lui Flavios Gerontios, prefect al Constantinopolului în timpul lui Iustinian (nume care a mai fost întâlnit pe un general de la Sucidava, Celei).
Cetatea a fost distrusă prin foc în timpul marei invazii a kutrigurilor lui Zabergan (559), după care și-a revenit cu greu, încetându-și existența în ultimul deceniu al sec. VI, sub Mauriciu Tiberiu. Incinta cetății romane, abandonată în sec. VII, a fost refolosită începând cu sfârșitul sec. X, odată cu refacerea unor ziduri în timpul revenirii autorității bizantine la Dunăre.
După victoria de la Dorostolon (971), a lui Ioan Tzimiskes asupra lui Sviatoslav, cneazul Kievului, a luat ființă o așezare feudală timpurie care a dăinuit până în a doua jumătate a sec. XII. Azi „Bisericuța”, Garvăn, jud. Tulcea. Gh. Ștefan și colab., Dinogetia, I, București, 1967 (cu bibl. mai veche); I. Barnea, Dinogetia, București, 1969.
 

Episcopul şi pastorul dinogeţiei Pakos  Dima şi  Aristofan  Zagos, (Aristofan fiiind şi ucenicul Apostolului Andrei.
Ambele trupuri se află  Catedrala  Agios Anderos din Ahia –Grecia.Trupurile lor nu au pustrezit ci sau mumificat natural  fără intervenţia omului.  A se vedea  veşmintele     haina este albă.tunica este albastră , iar   mantia este un hibrid între patrafiros şi hoşenul  ebraic al leviţilor   ţesut  din roşu cu galben  iar  frunzele de  viţă-de-vie sânt albastre, la fel  şi numele cel  Nou  şi ASCUNS  a lui IISUS ARIUDA  LENIDOS(LEUL DUMNEZEULUI IUDAIC). De naţie mixtă  greci-aramei au fost ucenicii  Apostolului Andrei  şi primii care au pus piciorul pe pământ Dacic, mai precis Scito-Elenic al Pontului Euxin,Dobrogea de azi.
 Îţi poţi privii  în ochi , întemeietorii credinţei neamului tău românesc,o favoare exclusivistă,  un dar Dumnezeiesc.

Au fost descoperiţi  în vremea  lui Ştefan Cel Mare  în Alenta  Cândului    sau Yalin _Ceader  denumirea turceasă  sau ADANGIA (AGIA LUI ANDREI)  au fost  donate  de  generalul turc Musaf Yazyun ,Patriarhului Dimitrie al Constantinopolului şi aşezaţi în Agia _Aadanahia  
Catedrala greacă –ortodoxă   „Sf.Ap.Andrei”,din Ahia.La acea vreme  teritoriu ocupat de Imperiul Otoman.

REGELE DAC ORTIS ATTALOS, FIULUI  REGELUI DECEBAL , în trup neputrezit pe cale naturală. A fost prezent la Cincizecime(Rusalii) în
Ierusalim, a fost în ceata Apostolilor, a fost ucenicul Sf.Apostol Andrei cu care sa întros în Sciţia în calitatea apostolică de Evanghelist
A murit în costumul DACIC de  TARABOSTES( NOBIL DAC).  După războiul dac 101-102  era detaşat   drept general al Legiunii  Gemini Flavia_dacica şi a cohortelor auxiliare Gemina Sicitica XVIII şi a VII-a în  Iudeea, în provincia Samaria în oraşul Scitopolis. A murit martir înecat  în  nămol de turbă de (nămol de tipul Agighiol) şi  şi bitum  la Gravăn (Dinogeţia )în Prundul Deltei Dunării  Trupul său
Se află alături de ceilalţi doi în Catedrala  Sf. Ap.Andrei „AGIOS ANDREOS „ din Ahia . A fost sacrificat Zeului neptun (alias Poseidon) . A murit   cu 100 de pietre de gât. Un năvod pescăres plind  cu  pietre legat de gât.  Pielea în jurul gâtului est aproape sfâşiată şi cusută . Un roman  la tatuat   cu ştampila sclavilor creştini „NON LICIT.x.POS. NEPTUNI” ( ILEGAL_PRORIETATEA LUI NEPTUN).Trupul sa păstrat neputrezit pe cale naturală.

·      

STEAGUL EKLESIEI DINOGETIA –OBIECT ARHEOLOGIC



  CÂTEODATĂ DIVINITATEA ŞI NATURĂ  NE LASĂ SEMNE , CA  O MĂRTURIE  CARE  TREBUIE SĂ NU SE PIARDĂ. CLIMA  ROMÂNIEI   ESTE TEMPERAT UMEDĂ. ŞI DE OBICEI  ŢESĂTURILE ŞI PIESELE DE  MOBILIER NU REZISTĂ PUTREZESC ÎN MAXIMUL  100 DE ANI. TOTUŞI AU EXISTAT ŞI EXCEPŢII  .IAR UNA DIN ACESTE FERICITE  EXCEPŢII ESTE DINOGEŢIA ÎN CARE SAU GĂSIT 100 DE FRAGMENTE DE TEXTILE DACO-GETITICE SAU GRECEŞTI  DE O FRUMUSEŢE EXTRAORDINARĂ ŞI FOARTE MULTE ŢESĂTURI   ÎN CULORILE ROŞU-ALBASTRU , ROŞU –GALBEN –ALBASTRU . ÎNTRE CARE ŞI ACEST  STEAG    54 CM / 1 M
 Se pare că cineva  voia înadins  parcă prevestind ocupaţia Romană în Dacia   să spună dacilor , fie geţi –munteni fie daco-celţi  fie sciţi dobrogeni sau   geaţi-dunăreni că în Hristos sânt una, nici unul n-a trădat pe celălalt ci sânt fraţi  uniţi în lanţul dragostei.

De reţinut  că aceste piese  nu sânt din secololele III,IV,V adică nu aparţi perioadei Bizantine. Ci  datează din secolul I e.n, în care sau împletit elemente iudaice cu cele  greceşti-locale.  Motive  laice , scito-celtice   exemplu spirala  lui KELNT –DEZALOS(DERZALES)  şi viţa-de-vie  element  gresc ca şi  spirala valurilor    adoptat şi de creştinii   ţinând cont că cea mai mare DIASPORĂ EVREIASCĂ  din’afara Israelului antic era în Grecia Antică,  Alexandria  şi Athena.

 

TALES  ŞAL DE RUGĂCIUNE   PALEOCREŞTIN –OBIECT ARHEOLOGIC


ALES (ŞAL DE RUGĂCIUNE )    OBIECT RELIGIOS  ORIGINAR DN IUDAISM     ŢESUT CU MOTIVE MESIANICE PALEOCREŞTINE    VIŢA DE VIE ,PÂINE ŞI CHENARE SCITO-CELTICE CU SPIRALA ÎMPLEITĂ  CERUL ŞI PĂMÂNTUL ,VIAŢA ŞI MOARTEA. ŢESĂTURA  AŞA CUM SE VEDE   ESTE DIN LĂNĂ, KAMPA ( FIBRĂ FINĂ DE PAPIRUS ŞI IN)    DE CULOARE  ALBASTRU COBALT IMPERIAL ŞI ROŞU CĂRĂMIZIU. AVÂND   DUNGILE  DE JOS ŞI CUNUNA CAPULUI  INDENTICE CU CELE DIN RELIGIA IUDAICĂ.   SECOLUL 1. e.n Dinogeţia  .

O asemenea ţesătură    foarte  fin lucrată   nu a fost a unui om simplu, ci mai mult  ca sigur , unuia din ucenicii Apostolului Filip,sau poate chiar  al Apostolului Filip ,ca  dar ţesut de femeile locului care au  îmbinat   stilul şi lucrătura locului scito-celtică  cu   influenţă grecească  şi cea semitic iudaică. Curios că  şi veşmântul  are cele trei color  roşu-galben şi albastru.

 Cununua capului, care acoperea capul din TALES era galbenă cu dungi roşu închis şi albastru închis. În loc de rodii ca la evreii sânt cruci din bronz , cameee cu chioturi  .Anii probabili  în care a fost ţesut 67-87 e.n



PATRAFIROS-OBIECT ARHEOLOGIC DINOGETIA





 
































2 comentarii: